Volgers

zaterdag 1 oktober 2016

Bling it with glitter.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mijn eerste kaartje als DT bij My Besties Aussie Challenge Blog.



Ik heb voor mijn kaart My Besties Img 104 by Sherri Baldy gebruikt.


De digi is ingekleurd met mijn Spectrum Noir stiften.
De parels zijn met glitter lijm bewerkt, zo krijg je een mooi 3D effect.


De kaart is in oud roze met licht paars gemaakt.
Dit is de achterkant van de kaart.


Voor de aankleding heb ik bloemen, blad, parels en lint gebruikt.
Dit is de voorkant van de kaart.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een gezellige dag toe en hopelijk zijn we elkaar bij de challenge.

Liefs,




1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.