Volgers

zondag 9 oktober 2016

Piano Bar.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij The Corrosive Challenge Blog.


De challenge opdracht is Pink for Awareness.
Ik heb voor mijn kaart een AliciaBel digi gebruikt, Piano Bar.


Het digi is ingekleurd met Derwent Soft Color potloden.
Het pakje is ingekleurd met Spectrum noir glitter pen.


De basis is gemaakt met donker grijs ( zwart is weer zo hard ) en oud roze.
Daarbij heb ik van Joy Crafts de mal voor een hart gebruikt en bladeren met de bloemen zijn gemaakt met de mal van Magnolia.


En dit is mijn DT card voor te nieuwe challenge.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk zien we elkaar bij de challenge.

Liefs,


Ik laat mijn kaart mee doen bij:

4 opmerkingen:

  1. WOW, die Karte sieht toll aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje!
    En gezellig dat je meedoet aan onze challenge.
    Groetjes Ilona Keller
    DT coördinator Crea Chicky's
    http://creachickys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thank you for joining us for our “Add a Sentiment" challenge at Di’s Digi Designs. Hope to see you again.
    Deborah A

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.