Volgers

vrijdag 2 december 2016

79.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig, 79 jaar alweer..... 
Daar hoort natuurlijk ook een kaarten bij dus hup hup hup aan de slag.


Dit keer geen stempeltje gebruikt, wel mijn favoriete kleur.... 
Om de achterkant niet wit te laten heb ik de basis van de voorkant ook op de achterkant gemaakt.


Uiteraard moet de voorkant aangekleed worden anders is het zo saai.
Daarvoor heb ik bloemen, rietjes, organza lint, blad en uiteraard wat mallen gebruikt.
79 moet er natuurlijk ook op staan, want zeg nou zelf...... dit is toch een prachtige leeftijd al.


En dit is mijn kaart voor mijn schoonmoeder, ik weet zeker dat ze hem leuk vindt.... ze bewaard al mijn kaarten nog steeds.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, ze leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne weekend alvast toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt Bianca....en wat leuk dat ze er zo blij mee is en al je kaarten bewaard!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful, I love all the gorgeous flowers! Thanks for sharing at In The Pink!
    Lucy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.