Volgers

vrijdag 16 december 2016

Snowy Tilda With Gifts.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

De laatste maand van het jaar dus ook de laatste challenge voor dit jaar bij
Magnolia Forever Challenge Blog.


Ik heb voor mijn kaart Snowy Tilda with Gifts uit de Magnolia A Lovely Christmas collectie 2015. 
Mijn stempel heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir stiften.


Naast mijn stempel heb ik de kerstbomen van Marianne Design gebruikt, daarop heb ik kleine sterretjes geplakt.
Onder de boom horen natuurlijk cadeautjes, deze zijn gemaakt met de Joy Crafts mal.

Dit is mijn DT kaart voor de nieuwe challenge.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Lovely and cute x-mas Card! Like it...

    Thanks for playing along with our current challenge at The Sketchy challenges and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* The Sketchy Challenges
    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for entering your beautiful creation at Simply Magnolia, good luck and Happy New Year!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi just love her and the die cuts are fantastic thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.